KILL YOUR TELEVISION!

k-y-t

15 komentářů to “KILL YOUR TELEVISION!”

  1. kvuli tomu ze ty nemas televizi si svou nebudu zabijet

  2. gambrinuss Says:

    ses posral v letnim kine ne???? moji krasnou LCD TV s krasnou uhloprickou budu nicit :D:D:D:D nene to je jak moj ediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite 😀

  3. No a tak si ji pust.

  4. Tady to zas nekdo nepochopil :))
    Svoje televize si nenicte, ale nekoukejte na stupidni TV stanice typu Nova atd. Nekoukejte na media, ktery jsou cenzurovany. Na stupidni filmy ovlivneny systemem. Verte, ze cloveku hned bude lip bez tech veci. Moje TV slouzi jen na moje DVD filmy a obcas zkouknu sportovni kanaly 🙂 Na bezny televizni progremy nekoukam uz 8 let.

  5. Tady to zase nekdo nepochopil (Tyrese)…kluci az budete delat priste joke napiste, ze je to vtip popripade ironie..Pro ostatni neudelame sbirku a nekoupime mu taky TV…treba by ji pak nechtel zabijet :D:D:D

  6. T.D. Tim basnik chtel rict co ? 🙂

  7. Tyrese: asi toliko, ze vsichni pochopili co je to za kampan KYT, jen jelikoz jsi nezasvecen do taju majetkovych pomeru, nepochopil jsi narazky pisatelu:D

  8. Tyrese: čupačups, gambrinus a T.D. jsou moji kamarádi, takže vědí že já nemám televizi (vůbec) a tak rozjíždějí takové škádlení 🙂 nemyslí to zle a jsem si jist že chápou, co jsem tím obrázkem myslel 🙂

  9. Mne doslo ze ji asi nemas 🙂 ale ja obrazek pochopil podle svyho, tak jak sem vyse napsal.

  10. Ja si myslim, ze co se rika v televizi je pravda a vy vsichni lzete…zlata tv nova tam o vas mluvi pravdu 😀 😀

  11. Graue Eminenz Says:

    Kill your Television – Support our Revision 😀

  12. Náhodou, neukvapujte se… někdy to klukům na kameru docela sluší :o))

    http://www.stream.cz/video/5/277076-neonky-15-serial-neonella

  13. Zato ty jsi krasavec 😉 . Od tebe bych si vzal páreček.

  14. páreček neonek ?
    Zajdi do Zverimexu .o)

  15. Ty jsi fakt mimoň . Chce to min mlátit tou hlavou vo zeď .

Napsat komentář